معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: عملیات ساخت مسکن‌های تخریب شده بر اثر سیل شروع شده و تعدادی نیز در مرحله اسکلت و سفت‌کاری قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها این واحدهای مسکونی قبل از شروع فصل سرما به اتمام خواهد رسید.

به گزارش آذرمغان، سید کمال الدین میر جعفریان در جریان سفر به شهرستان گرمی اظهار کرد: لایه دوم ۷ کیلومتر از جاده گرمی به موران در چند روز آینده تکمیل خواهد شد و ۵ کیلومتر از آن به مرحله روسازی می‌رسد. همچنین ۳ کیلومتر باقیمانده نیز تا قبل از بهمن ماه به پیمان‌سپاری گذاشته می‌شود و علاوه بر آن آسفالت‌ریزی ۲۰ کیلومتر راه روستایی نیز در این شهرستان انجام می‌گیرد.

وی افزود: عملیات ساخت مسکن‌های تخریب شده بر اثر سیل شروع شده و تعدادی نیز در مرحله اسکلت و سفت‌کاری قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها این واحدهای مسکونی قبل از شروع فصل سرما به اتمام خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن ۱۲۰ واحد تکمیل شده و تعدادی از این مسکن‌ها هم به مرحله سفت کاری رسیده است.

میرجعفریان تصریح کرد: تامین آب شرب منطقه موران در ۲۱ روستا که در سیل اخیر قسمتی از آن نیز آسیب دیده، امروز تعیین تکلیف شد تا قبل از پایان این ماه ترمیم آن انجام گیرد که با این عمل ۲۵ لیتر بر ثانیه به فشار آب شهر اضافه خواهد شد.