محبوب حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برخی از این ساختمان‌های دولتی اعم از ساختمان فرمانداری‌ها و ساختمان‌های فرهنگی، هنری و معلولان ذهنی سال‌های طولانی است که به حالت نیمه‌تمام به حال خود رها شده که بهتر است هر چه زودتر آنها را تعیین تکلیف کنیم تا از فرسودگی و صرف […]

محبوب حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برخی از این ساختمان‌های دولتی اعم از ساختمان فرمانداری‌ها و ساختمان‌های فرهنگی، هنری و معلولان ذهنی سال‌های طولانی است که به حالت نیمه‌تمام به حال خود رها شده که بهتر است هر چه زودتر آنها را تعیین تکلیف کنیم تا از فرسودگی و صرف هزینه‌های سنگین و نگهداری آنها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: به راحتی می‌توانیم در سه ماه تابستان پنج تا شش باب از این ساختمان‌های دولتی را تکمیل کرده و تحویل بهره‌برداران دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به مطالبات پیمانکاران پروژه‌های راهسازی روستایی اشاره کرد و گفت: ۶۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه روستایی است که در سال‌های اخیر همواره پیگیر پرداخت مطالبات خود بودند اما تاکنون ریالی به آنها پرداخت نشده است.

حیدری افزود: از محل اعتبارات ۱۱۲ میلیارد تومانی توسعه راه‌های روستایی بهتر است بخشی از این مطالبات پرداخت شود تا بیش از این شرمنده پیمانکاران فعال در این بخش نباشیم.

وی به واگذاری زمین رایگان برای همه واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل و سایر شهرها اشاره کرد و ادامه داد: برای همه پنج هزار واحد احداثی در سطح استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین رایگان با ارزش بسیار بالا واگذار شده در حالی که در بسیاری از استان‌ها از بابت زمین مبالغ هنگفتی دریافت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از همکاری و مساعدت استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در ردیف‌دار شدن تمامی راه‌های شریانی استان از منابع ملی قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های شریانی استان در تبدیل به بزرگراه از ردیف ملی برخوردار است به گونه‌ای که در سال گذشته ۳۳۰ میلیارد تومان منابع ملی برای توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

منبع