داود شایقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی همزمان با سراسر کشور جمعه ۱۸ اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی […]

داود شایقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی همزمان با سراسر کشور جمعه ۱۸ اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل برگزار می‌شود تا قبول‌شدگان بعد از گذراندن مراحل مختلف به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: کارت شرکت در آزمون از امروز در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده بوده و داوطلبان می‌توانند از آن نسخه‌ای را پرینت کرده و نگه دارند.

شایقی افزود: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای خود اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و یا اطلاعات ثبت‌نامی، شماره پرونده و کد پیگیری می‌توانند از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت کرده و در روز آزمون استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این کارت آدرس و زمان آزمون و شماره کارت شرکت در آزمون به همراه حوزه امتحانی مشخص شده و داوطلبان می‌توانند از اطلاعات آن بهره بگیرند.

شایقی حوزه‌های محل آزمون استخدامی آموزش و پرورش را یادآور شد و اضافه کرد: آزمون در شهرستان اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، گرمی و مشگین‌شهر در محل‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این آزمون شرکت‌کنندگان برای کسب ۲۲۶ سهمیه استخدامی استان با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها در رشته مشاغل آموزگاری داوطلبان پذیرفته شوند.

شایقی در ادامه یادآور شد: بعد از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش، مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش از بین پذیرفته‌شدگان اولیه انجام خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امیدواریم آزمون مناسبی را روز جمعه شاهد باشیم و قطعاً تلاش بر این است تا داوطلبان با آرامش و اطمینان خاطر بتوانند در این آزمون رقابت کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر