رضا فرجی آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: آیین قرض الحسنه در مکتب اسلام با برکات فراوان مورد تاکید قرار گرفته و قطعا جایگاهی خاص در بین مردم دارد. وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲ دهه اخیر تلاش کرده تا با هدف محقق کردن این اصل حسنه، […]

رضا فرجی آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: آیین قرض الحسنه در مکتب اسلام با برکات فراوان مورد تاکید قرار گرفته و قطعا جایگاهی خاص در بین مردم دارد.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲ دهه اخیر تلاش کرده تا با هدف محقق کردن این اصل حسنه، زمینه ترویج امر قرض نیکو را نهادینه کند و در این زمینه توانسته اقدامات اعتمادآفرینی را در بین مردم عملیاتی و اجرایی کند.

۳۰ درصد داد و ستد و تراکنش مردم استان اردبیل در بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می شود

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بزرگترین و اولین بانک تخصصی قرض الحسنه است که با توجه به تنوع ارائه خدمات، در بین مردم جایگاهی واقعی پیدا کرده و در بین بانک های کشور نیز توانسته موفقیتی بی نظیر به دست آورد.

فرجی آذر افزود: ۳۰ درصد داد و ستد و تراکنش مردم استان اردبیل در بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می شود و از بین ۲، سه نفر، یک هم استانی قطعا با کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران داد و ستدها و تبادلات بانکی خود را انجام می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این تلاش ها و اقدامات مؤثر به ارتقای جایگاه قرض الحسنه کمک کرده و زمینه ای فراهم شده تا منابع مورد نیاز برای توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم آید.

۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که سایر بانک ها حتی نصف این مبلغ را نیز پرداخت نکردند

فرجی آذر اضافه کرد: کمتر کسی فکر می کرد که بانک قرض الحسنه مهر با نرخ سود تسهیلات پرداختی چهار درصد بتواند رد پایی ارزشمند از خود به یادگار بگذارد اما این بانک نه تنها به حیات خود ادامه داده بلکه توانسته در کسب مشتریان و باز کردن حساب های جاری و پس انداز برای آنها رتبه اول استانی را به دست آورد.

وی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل در سال جاری ۴۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۵۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده که سایر بانک های استان حتی نصف این مبلغ را نیز پرداخت نکردند.

فرجی آذر در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما به صورت مستمر در خدمت مشتریان، بازار، اصناف، کسبه و سایر گروه ها و ادارات هستیم و تلاشمان بر این است تا با پس انداز مردم و خیرین بتوانیم رفع نیازمندی گروه های مختلف جامعه را انجام دهیم.

در سال های اخیر با ۷۰ درصد رشد منابع روبه رو بودیم

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم به مطالبه و خواسته مشتریان پاسخ بدهیم و این رکن مشتری مداری اصلی ترین بنیان بانک قرض الحسنه مهر در شرایط فعلی است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل گفت: در سال های اخیر با ۷۰ درصد رشد منابع روبه رو بودیم که بیشترین رشد در بین بانک های عامل استان است و قطعا برخلاف سایر بانک ها، ما در بخش مطالبات نیز توانسته ایم برخلاف سایر بانک ها وصول مطالبات را نیز در سریعترین زمان و با دقت بیشتر انجام دهیم.

فرجی آذر افزود: نرخ مطالبات بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل ۳۶ صدم درصد است و حتی به نیم درصد نیز نمی رسد در حالی که در سایر بانک ها این نرخ مطالبات پنج تا ۱۰ درصد و حتی در بانک های خصوصی به ۲۵ درصد می رسد.

تأمین مالی فعالان بخش اقتصادی و تولیدی یکی از دغدغه های مهم ماست

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم در سریعترین زمان و به راحتی تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار دهیم و در بستر نظام الکترونیکی پرداخت تسهیلات نیز به شکل مناسب و در کوتاهترین زمان انجام می شود.

فرجی آذر از اعتماد خیرین و مشتریان با سابقه بانک قدردانی کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه های ما تأمین مالی فعالان بخش اقتصادی و تولیدی بوده که در این زمینه نیز توانسته ایم حمایت های لازم را از فعالان این حوزه انجام داده و حتی به عنوان یک بانک پیشرو و پیشتاز اقدامات حمایتی مؤثری را انجام دهیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر جز بانک های برتر قرض الحسنه در جهان اسلام است و به مجموع باشگاه ۱۰۰ هزار میلیاردی ها پیوسته و جز هزار بانک برتر جهان شناخته شده و معروف است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار