به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان شامگاه سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و تبلیغات استان اردبیل با اشاره به هراس دشمنان از حرکت کشور در مسیر استقلال و پیشرف اظهار کرد: یکی از دلایل دشمنی‌ها این است که کشور مسیر استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان شامگاه سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و تبلیغات استان اردبیل با اشاره به هراس دشمنان از حرکت کشور در مسیر استقلال و پیشرف اظهار کرد: یکی از دلایل دشمنی‌ها این است که کشور مسیر استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی را طی می‌کند و توانسته نیازهای خود را با خودباوری و کار و تلاش تأمین و تضمین کند.

وی خاطرنشان کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی همواره در مسیر استقلال، پیشرفت و آزادی بوده و یکی از دلایل دشمنی‌ها این است که کشور مسیر استقلال سیاسی، امنیتی و اقتصادی را طی می‌کند و توانسته نیازهای خود را با خودباوری و کار و تلاش تأمین و تضمین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: گرچه در برخی حوزه‌ها به ‌دلیل توسعه نامتوازن، رشد کمتری داشته‌ایم اما با توجه به تأثیرگذاری و نقش مردم و منتخبان آن‌ها در امر پیشرفت، روند مثبت و امیدبخش در کشور ما حالت پایدار به خود گرفته و آینده روشنی را نوید می‌دهد.

قاسمیان محاسبات اشتباه دشمنان از انقلاب و رصد مرتب دلسردی احتمالی مردم از نظام را یادآور شد و بیان کرد: در کشور ما براساس قاعده مردم‌سالاری دینی و همچنین بالا بودن سطح آگاهی و بصیرت جامعه منتخبان همین مردم در زمینه‌های مختلف می‌تواند تأثیر حیاتی داشته باشند.

وی به فعالیت رسانه‌ها در کشور و استان اردبیل اشاره کرد و افزود: ایجاد زمینه‌های اجتماعی پیشرفت و تحقق برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و همچنین مشارکت سیاسی مردم بر عهده رسانه‌ها است و این وظیفه خطیر توسط فعالان رسانه‌ای به‌خوبی پیگیری می‌شود.

قاسمیان با تاکید بر استمرار فعالیت رسانه‌ها در راستای مشارکت بالا در انتخابات خواستار ایجاد فضای سالم رقابتی، تقویت اعتماد و امید مردم، ایجاد رقابت بر روی طراحی راهکارهای حل مسائل، پاسخ به شبهات و رفع شایعات و تبدیل فضای انتخاباتی به یک جشن سیاسی و کلاس سیاسی بزرگ در راستای ارتقای سواد سیاسی عمومی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر