مرتضی سعادتی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بنده توانستم با ۵۶ ساعت مشت زنی مداوم به کیسه بوکس رکورد جهانی را شکست و نام خود را در کتاب گینس ثبت کنم. وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان رزمی کار به نام شهرستان گرمی سابقه ثبت […]

مرتضی سعادتی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بنده توانستم با ۵۶ ساعت مشت زنی مداوم به کیسه بوکس رکورد جهانی را شکست و نام خود را در کتاب گینس ثبت کنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان رزمی کار به نام شهرستان گرمی سابقه ثبت رکورد ۱۳ ساعت و ۷ دقیقه و ۳۶ ساعت مشت زنی مداوم به کیسه بوکس را در کارنامه ورزشی خود دارم.

این رزمی کار اهل شهرستان گرمی اضافه کرد: در کنار این رکوردها همچنین کمربند دان ۶ رشته کیوکوشین کاراته نیز هستم و تاکنون توانسته ام در این رشته ورزشی مقام های مختلف جهانی و کشوری را کسب کرده و برای کشور و استان افتخار آفرینی کنم.

سعادتی با بیان اینکه ورزش رزمی جزو هنرهای ورزشی محسوب می شود، تصریح کرد: ترویج ورزش در شهرستان های محرومی نظیر گرمی می تواند بستر پرورش استعدادهای ناب ورزشی در این شهرستان باشد که تاکنون ناشناخته مانده اند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر