مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز تا حوالی ظهر فردا با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف و در مناطق مرکزی و جنوبی پدیده وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود. وی با بیان اینکه رخداد کولاک […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز تا حوالی ظهر فردا با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف و در مناطق مرکزی و جنوبی پدیده وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه رخداد کولاک برف در برخی جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی استان اردبیل دور از انتظار نیست، گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه ضمن وزش باد خزری در نوار شرقی و مناطق شمالی با سرعت تند تا نسبتاً شدید و نفوذ هوای مرطوب و نسبتاً سرد به استان، آسمان استان به تدریج ابری شده و دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از این رو از پنجشنبه شب تا بعد از ظهر جمعه هفته جاری علاوه بر ابری و مه‌آلود بودن هوا، در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی و نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران و برف و در بخش‌هایی از مناطق شمالی استان بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه در روز جمعه هوای نسبتاً سرد در سطح استان حاکم می‌شود، گفت: در صبح شنبه کمینه دمای هوا به طور محسوس افت خواهد کرد اما مجدداً از ظهر روز شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی پایدار بوده و به دلیل وزش باد جنوبی، دمای هوا در طول روزها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر