سیدحامد اسحاقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن جهت حضور در جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تولید شدند که از این بین ۴ اثر مجوز اکران و حضور در بخش رقابتی و غیر رقابتی را کسب کردند. وی خاطرنشان کرد: این آثار […]

سیدحامد اسحاقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن جهت حضور در جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تولید شدند که از این بین ۴ اثر مجوز اکران و حضور در بخش رقابتی و غیر رقابتی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: این آثار شامل انیمیشن عقاب ساخته «مهدی خروشی»، فیلم بسامد ساخته «بهنام اسدالهی»، فیلم مستانه ساخته «حمید عزیزی» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل در بخش رقابتی و انیمیشن چرخ زندگی ساخته «حسین حبیبی اصل» از تولیدات انجمن سینمای جوان استان اردبیل در بخش غیر رقابتی است.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: سیزدهمین دوره «جشنواره فیلم ۱۰۰» در سه بخش مسابقه ملی مسابقه بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

اسحاقی ادامه داد: جشنواره فیلم ۱۰۰ محفلی است برای فیلمسازان هنرمند ایرانی تا ایجاز و خلاقیت هنری بی‌انتهایشان را به خدمت گیرند و با تصاویری امیدبخش از «ایران» در ابعاد گوناگون با قالب‌های گوناگون و از نگاه‌های گوناگون اثری خلق کنند تا ۱۰۰ ثانیه و جان تماشاگران را جلا دهند.

وی بیان کرد: سیزدهمین دوره این جشنواره پس از چهار سال وقفه به دلیل بحران کرونا، دهم تا دوازدهم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر