به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهر از زحمات مسئولین و هیأت امنای مساجد و هیئات مذهبی در اجرای برنامه عزاداری دهه اول محرم و دهه آخر صفر قدردانی کرد وی با اشاره به محرومیت عشایر، کشاورزان و دامپروران غیور شهرستان مرزی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهر از زحمات مسئولین و هیأت امنای مساجد و هیئات مذهبی در اجرای برنامه عزاداری دهه اول محرم و دهه آخر صفر قدردانی کرد

وی با اشاره به محرومیت عشایر، کشاورزان و دامپروران غیور شهرستان مرزی بیله سوار اظهار کرد: با وجود پتانسیل کشاورزی و دامپروری در شهرستان بیله سوار، محرومیت و مظلومیت آن قابل وصف نیست و از آیت الله رئیسی می‌خواهیم اولویت سفر آینده خود را به مناطق عشایری و محروم این منطقه اختصاص دهد.

امام جمعه بیله سوار افزود: از زحمات آیت الله رئیسی و کابینه دولت مردمی ایران قوی که اخیراً با هدف محرومیت زدایی طرح احیای جهاد سازندگی را کلید زدند که این مژده خوبی برای توسعه متوازن در مناطق محروم است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به برخی شیطنت‌های دولت جمهوری آذربایجان در هفته‌های اخیر گفت: مقام معظم رهبری مثل همیشه با درایت عالمانه و حکیمانه خود، جواب دندان شکنی به گستاخی‌های «الهام علی اف» دادند.

وی خاطرنشان کرد: الحمدلله امنیت ما مستقل است و مثل دولت جمهوری آذربایجان امنیت ما اجاره‌ای نیست که با، پا پس کشیدن هم پیمان‌های خود، سقوط کنیم.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان این نیرو در سراسر کشور، نیروی انتظامی را پیشرو در برقراری نظم و امنیت داخلی در کنار سایر نیروهای مسلح و امنیتی دانست و یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع