به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، غلامعلی حدادعادل عصر شنبه در نشست با اصولگرایان اردبیل و در پاسخ به برخی گلایه‌ها از دولت سیزدهم اظهار کرد: رئیس جمهور در هنگام ثبت‌نام اعلام کردند که به هیچ جریان و جناحی تعلق ندارند بلکه متعلق به همه مردم هستند و ما از این دیدگاه حمایت کرده و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، غلامعلی حدادعادل عصر شنبه در نشست با اصولگرایان اردبیل و در پاسخ به برخی گلایه‌ها از دولت سیزدهم اظهار کرد: رئیس جمهور در هنگام ثبت‌نام اعلام کردند که به هیچ جریان و جناحی تعلق ندارند بلکه متعلق به همه مردم هستند و ما از این دیدگاه حمایت کرده و امروز نیز سعی می‌کنیم تا در عزل و نصب‌ها دخالتی نداشته و دست دولت را در این زمینه باز بگذاریم.

وی تصریح کرد: تنها هفت استاندار با پیشنهاد شورای ائتلاف منصوب شدند و تعدادی از معاونان استاندار و معاونان وزرا نیز از بین نیروهای انقلابی و ائتلاف انتخاب شده و مشغول فعالیت هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت روند انتصابات را در ماه‌های اخیر آغاز کرده اما گلایه‌ها از طولانی شدن برخی تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات است که قطعاً در دیدار پیش رو با رئیس جمهور گلایه‌های مطرح شده در این زمینه را اعلام خواهیم کرد.

حدادعادل افزود: شاید دلیل این تأخیر احتیاط دولت در جلوگیری از انتصاب‌های نامناسب است تا از ابتدای فعالیت‌ها جلوی افراد ناشایست و بی‌انگیزه گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بهتر است نیروهای انقلابی مشکلات و دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال‌آفرین و … به جد پیگیری کنند و تنها روی مسائل سیاسی و انتصابات متمرکز نشوند.

حدادعادل اضافه کرد: ما هنوز برای این موضوع که اختلاف اصولگرایان و احزاب بر سر چیست پاسخی روشن و شفاف دریافت نکردیم، ادامه داد: بهتر است به غیر از موضوع عزل و نصب‌ها، مسائل و موضوعات دیگر با همکاری استانداران و نمایندگان استان در مجلس پیگیری شده و تداوم حرکت‌های انقلابی و تحول‌آفرین را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: ما تصمیم گرفتیم تا در شورای ائتلاف فعالیت نمایندگان مجلس و پارلمان محلی را مورد رصد و نظارت قرار دهیم تا با ارزیابی عیوب و حسن نمایندگان در مجلس و پارلمان محلی بتوانیم یک محاسبه دقیق را در مورد عملکرد افراد و کارنامه آنها ارائه کنیم تا در انتخابات پیش رو دلایل متقن برای حمایت از نیروهای خاص داشته باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مشکل بیکاری در جامعه در کوتاه مدت حل نمی‌شود و دولت در یک برنامه ۲ ساله سعی می‌کند تا مشکلات و گرفتاری‌های انباشت شده در این حوزه را که بر اثر تحریم، فساد و تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی رقم خورده به نوعی حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

منبع