به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، عصر سه‌شنبه طبق قرارداد آموزشی فی‌مابین جهاد دانشگاهی استان اردبیل و اتحادیه صنف تولیدکنندگان، بافندگان و حرف مرتبط با فرش دستبافت استان اردبیل، اولین جلسه دوره آموزشی فرش دستبافت با محوریت رنگرزی برگزار شد. در قالب این قرارداد دوره‌هایی با عناوین ارتقای مهارت رنگرزان، ارتقای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، عصر سه‌شنبه طبق قرارداد آموزشی فی‌مابین جهاد دانشگاهی استان اردبیل و اتحادیه صنف تولیدکنندگان، بافندگان و حرف مرتبط با فرش دستبافت استان اردبیل، اولین جلسه دوره آموزشی فرش دستبافت با محوریت رنگرزی برگزار شد.

در قالب این قرارداد دوره‌هایی با عناوین ارتقای مهارت رنگرزان، ارتقای مهارت طراحان و نقاشان با بهره‎‌گیری از کامپیوتر، ارتقای مهارت ناظران فنی و چله‌کش‌ها، ارتقای مهارت رفوگران و مرمت‌کاران، بازاریابی و فروش فرش دستباف، آموزش سرپرستان کارگاه‌های قالیشویی، آموزش پرداخت‌کاران، دوره آموزش کارآفرینی در صنعت فرش دستباف، دوره آموزشی ارتقای مهارت قالیبافی و ارتقای مهارت طراحان سنتی برگزار خواهد شد.

در اولین دوره از این قرار داد، دوره آموزش تخصصی با عنوان ارتقای مهارت رنگرزان در ۲ بخش تئوری و عملی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر