حسین مظفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: دوره آموزشی شمس با محوریت مکتب سلیمانی در نیمه دوم دی ماه با موضوعات سبک زندگی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه دانشجویان استان اردبیل […]

حسین مظفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: دوره آموزشی شمس با محوریت مکتب سلیمانی در نیمه دوم دی ماه با موضوعات سبک زندگی اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه دانشجویان استان اردبیل است، گفت: دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت از جمله اساتید این دوره آموزشی هستند که دانشجویان علاقمند برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان و یا به آیدی farhang_sazi۱۴۰۱@ در پیام‌رسان‌ها مراجعه کنند.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی شمس آشنایی دانشجویان پیرو مکتب سلیمانی با سیره عملی حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و تداوم راه این شهید والامقام همزمان با دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها است.

مظفری ادامه داد: شهید سلیمانی تاریخچه درخشانی دارند و یکی از خصوصیات وی خلوص و ولایت‌مداری بوده و معیار حق و حقانیت را همیشه در نظر می‌گرفت.

وی با بیان اینکه باید خود را برای مبارزه با استکبارستیزی آماده کنیم، تصریح کرد: اگر ما بخواهیم پیروی مکتب سلیمانی باشیم باید ضریب اقتدار خود را افزایش دهیم و برای این کار باید حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر