به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی علمداری شامگاه دوشنبه در همایش جهاد تبیین در اردبیل اظهار کرد: در یک جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی تمام سرزمین فلسطین اشغالی را به میدان تاخت و تاز خود تبدیل کرده و سعی می‌کند با کودک‌کشی و جنایات بی‌رحمانه مردم فلسطین را خسته و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی علمداری شامگاه دوشنبه در همایش جهاد تبیین در اردبیل اظهار کرد: در یک جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی تمام سرزمین فلسطین اشغالی را به میدان تاخت و تاز خود تبدیل کرده و سعی می‌کند با کودک‌کشی و جنایات بی‌رحمانه مردم فلسطین را خسته و ناامید کند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی برخی رسانه‌های معاند سعی می‌کنند تا این حقایق را وارونه جلوه داده و در ذهن و افکار جوانان و نوجوانان ما رژیم صهیونیستی را با همه جنایت‌ها و کشتارهای بی‌رحمانه عاری از هرگونه گناه معرفی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل گفت: القای چنین اندیشه‌هایی آن هم در فضای مجازی همسو با سیاست‌های نظام استکباری است چرا که این نظام دیکتاتوری دوست ندارد که حقیقت و واقعیت برای مردم بیان شده و تبیین روشنگری حقایق را در سطح جامعه شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام علمداری افزود: دشمن امروز با ابزارهای مختلف تلاش می‌کند تا حرکت‌های ارزشی را در جامعه ناشایست و بد جلوه داده و در کنار آن افکار و اندیشه‌های مسموم خود را ترویج و تبلیغ کند که ضرورت دارد آگاه‌سازی و روشنگری به معنای واقعی در مراکز علمی، دانشگاهی و مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند تا در جبهه تبیین و روشنگری به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کرده و حتی در عرصه انتخابات نیز زمینه بصیرت و آگاهی نسل آینده را به شکل شایسته فراهم کند.

حجت‌الاسلام علمداری اضافه کرد: باید جوانان و دانشگاهیان ما در عرصه انتخابات پیش رو نقش‌آفربنی کرده و سعی کنند با عقلانیت کاندیداهای شایسته را انتخاب و حتی برای دوستان خود تبلیغ و ویژگی‌های آن را تبیین کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حساس‌ترین مقطع تاریخی در کنار حفظ و صیانت از امنیت و آرامش خود، مدافع کشورهای آزادیخواه و ارزش مدار همچون فلسطین و سایر ملل منطقه‌ای است تا زمینه نابودی و سرکوب دشمنان اسلام و امت اسلامی فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر