به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین با اشاره به فرصت‌های بالندگی یک انسان اظهار کرد: در آیات قرآن آمده است مراقب فرصت‌ها باشید چون بهترین فرصت‌های ما صرف بیهوده‌ترین کارها می‌شود. وی ادامه داد: پیام دیگر قرآن این است تقوا داشته باشید چرا که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین با اشاره به فرصت‌های بالندگی یک انسان اظهار کرد: در آیات قرآن آمده است مراقب فرصت‌ها باشید چون بهترین فرصت‌های ما صرف بیهوده‌ترین کارها می‌شود.

وی ادامه داد: پیام دیگر قرآن این است تقوا داشته باشید چرا که محاسبات دنیا با قیامت فرق دارد بترسید از روزی که نه هیچ پدری کیفر اعمال فرزندش را تحمل می‌کند و نه هیچ فرزندی چیزی از کیفر اعمال پدرش را تحمل می‌کند.

امام جمعه موقت نمین با اشاره به ناامیدی جوانان و اعمال فشار از سوی دشمن یادآور شد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال نا امید کردن قشر پویای جامعه است که نباید مشکلات مطرح در کشور جوانان ما را از تلاش، ترقی و رونق آینده اقتصادی کشور دلسرد کند.

خطیب جمعه نمین بیان کرد: انسان‌ها در قیامت با دیدن حال و روز خود می‌گویند خدایا مرا بار دیگر به دنیا باز گردان، که یک علت آن سازماندهی مال و ثروت است انسان باید در دخل و خرج و ذخیره دارایی خود دقت به خرج دهد.

حجت‌الاسلام نظرپور به فرهنگ بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان فرهنگ بسیج را سر لوحه کار خود قرار دهند و از تفرقه و دوگانگی پرهیز نمایند.

وی در پایان هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی را که در عرصه‌های مختلف جان فشانی کرده‌اند گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع