به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در لبنان با «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار در خصوص آخرین تحولات تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در لبنان با «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات تحولات منطقه، لبنان و فلسطین و جنگ غزه و مسئولیت همه طرف‌ها در این دوره تاریخی و سرنوشت‌ساز برای پشتیبانی از مسأله فلسطین و قدس شریف، تلاش‌های سیاسی جاری برای توقف حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و احتمالات و سناریوهای مطرح در این خصوص گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار گزارشی از تحرکات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته برای کمک به مردم فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه ارائه و دستیابی به توافق در زمینه برقراری آتش بس انسان‌دوستانه و تبادل اسرا را نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین و عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز با اشاره به ایستادگی وصف‌ناپذیر رزمندگان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و تأکید بر آمادگی کامل مقاومت در جبهه‌های مختلف، پیروزی نهایی مقاومت و شکست دشمن صهیونیستی را قطعی دانست.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر