فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق سابقه‌دار در عملیات پلیس شهرستان گرمی و اعتراف این سارق به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از جمله ۴ دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سایر سرقت‌های خرد در شهرستان گرمی، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی‌های تخصصی رد پای سارقی سابقه‌دار در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات مشترک پلیسی مأموران پلیس آگاهی، ماموران کلانتری ۱۱ و پاسگاه بیلداشی، این سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی به ارتکاب ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۱۶ فقره سرقت خرد اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

تقوی با بیان این‌که ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از سارق کشف و تحویل مال‌باختگان شد؛ گفت: مردم برای پیشگیری از سرقت توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و هرگونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/