به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی در تماس تلفنی با استاندار اردبیل از ابلاغ پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی، دستور برای تداوم جدی تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده و تخصیص اعتبارات لازم برای جبران خسارت‌ها خبر داد. وی با ابلاغ پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در خصوص جان باختن شماری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی در تماس تلفنی با استاندار اردبیل از ابلاغ پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی، دستور برای تداوم جدی تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده و تخصیص اعتبارات لازم برای جبران خسارت‌ها خبر داد.

وی با ابلاغ پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در خصوص جان باختن شماری از هم‌وطنان در سیل شمال استان اردبیل اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی دستور تداوم جدی و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده و برآورد خسارت‌ها و تخصیص اعتبارات لازم را صادر کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در سطح ملی و استانی در مناطق سیل‌زده شمال استان اردبیل تا بازگشت به شرایط عادی حضور خواهند داشت، افزود: تأکید آیت‌الله رئیسی در خصوص پیگیری ملی و استانی موضوع سیل شمال استان اردبیل تا لحظه آخر برای رفع کامل مشکلات است.

اسماعیلی بیان کرد: رئیس‌جمهور به سازمان‌های مدیریت بحران و برنامه و بودجه برای برآورد کامل خسارت‌ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به منظور بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سیل شمال استان اردبیل دستور داد.

وی همچنین از برگزاری نشست پیگیری مجدد و بررسی نتایج اقدامات در موضوع سیل شمال استان اردبیل در سطح ملی با حضور نمایندگان مجموعه‌های ذیربط اعم از سازمان برنامه‌وبودجه، مدیریت بحران و… طی هفته آینده خبر داد.

درخواست استاندار اردبیل برای تسریع تخصیص بودجه و تأمین نیازمندی‌ها

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با قدردانی از توجه رئیس‌جمهور به حادثه سیل در استان اردبیل خواستار تأمین ملی نیازمندی‌ها و اعتبارات لازم برای رفع مشکلات حاصل از سیل و پیشگیری از وقوع مجدد آن و تسریع فرایندهای ملی در این زمینه شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر