به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مهدی صفری در این دیدار با اشاره به همکاری‌های بلند مدت در بخش انرژی بین دو کشور بر آمادگی کشورمان برای تداوم، تقویت و متنوع سازی این همکاری‌ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر حوزه نفت و گاز و فرآورده های نفتی در زمینه تبادل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مهدی صفری در این دیدار با اشاره به همکاری‌های بلند مدت در بخش انرژی بین دو کشور بر آمادگی کشورمان برای تداوم، تقویت و متنوع سازی این همکاری‌ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر حوزه نفت و گاز و فرآورده های نفتی در زمینه تبادل برق نیز زیرساخت های لازم فراهم شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز تبادل جریان برق بین دو کشور خواهیم بود.

مقام‌های ترکیه نیز در این دیدار همکاری‌های دو کشور در حوزه گاز و برق را حایز اهمیت توصیف و اظهار امیدواری کردند با توجه به ظرفیت‌های موجود دو کشور در دوره جدید، حوزه همکاری ها گسترش یابد.

به گزارش ایسنا مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که در راس یک هیات اقتصادی متشکل از نمایندگان شرکت ملی گاز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و بانک مرکزی به ترکیه سفر کرده است.

او در جریان این سفر با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه نیز درخصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار