به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از المسیره، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی حمله جدیدی را علیه برخی هدف‌ها در اراضی یمن به انجام رسانده است. خبرنگار المسیره گزارش داد که نیروهای ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به جبل جدع در منطقه اللحیه حمله کرده‌اند. علاوه بر این در حال حاضر جنگنده‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از المسیره، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی حمله جدیدی را علیه برخی هدف‌ها در اراضی یمن به انجام رسانده است.

خبرنگار المسیره گزارش داد که نیروهای ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به جبل جدع در منطقه اللحیه حمله کرده‌اند.

علاوه بر این در حال حاضر جنگنده‌ها و هواپیماهای شناسایی متجاوز آمریکایی پروازهای پرتعدادی را در آسمان استان الحدیده واقع در غرب یمن به انجام می‌رسانند.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص زیان‌های احتمالی این حمله گزارش نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

اما از سوی دیگر آمریکا و انگلیس بامداد جمعه در حمایت آشکار از رژیم جنایتکار صهیونیستی و بر خلاف قوانین بین‌المللی چندین نقطه از اراضی یمن را هدف قرار دادند. روز گذشته نیز حمله دیگری به الحدیده در غرب یمن انجام شد. منابع محلی در استان الحدیده یمن اعلام کردند که نیروی هوایی ارتش آمریکا موضع‌های ارتش ملی یمن را در این منطقه هدف قرار داده است. این منابع تاکید کردند که این حمله، پایگاه دریایی ارتش ملی یمن در منطقه «الکثیب» و خیابان «التنمیه» را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر