به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یاسر عبداللهی عابد ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی حوزه آب اظهار کرد: با هدف اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل مشکلات فعالان اقتصادی آب در اردبیل حل شده و از آنها حمایت می‌شود. وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یاسر عبداللهی عابد ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی حوزه آب اظهار کرد: با هدف اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل مشکلات فعالان اقتصادی آب در اردبیل حل شده و از آنها حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی است، خاطر نشان کرد: گردشگری حوزه آب و وجود شهرک صنعتی تخصصی آب در استان اردبیل دو موضوع اساسی هستند که می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های آبی استان در بخش گردشگری و صنعت مهم است، افزود: مدیران با اجرای قوانین و مقررات به دنبال حمایت از بخش خصوصی باشند و نباید با سخت‌گیری بی‌مورد شرایط را برای فعالیت اقتصادی سخت کنند.

علی حیدری اناری، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار و فعالان اقتصادی در بخش آب در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، گفت: کاهش تصدی‌گری و واگذاری ظرفیت‌های آبی و خدمات به بخش خصوصی، کاهش مدت‌زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و استعلامات به ۴۸ ساعت از سیاست‌های عملیاتی شده شرکت است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای انجام هرگونه همکاری لازم در چارچوب قانون به‌منظور حمایت از بخش خصوصی افزود: فعال کردن طرح‌های بخش آب، تکمیل نواقص و نارسایی سدهای خاکی و شبکه‌های آبیاری و تاسیسات آبی از برنامه‌های اولویت‌دار آب منطقه‌ای اردبیل است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر