به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و ذَکِّرهُم بِأیّامِ اللّهِ اِنَّ فی ذَالک لَأیاتٍ لِکُلِّ صَبّارٍ شَکُور (ابراهیم/۵) حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ذَکِّرهُم بِأیّامِ اللّهِ اِنَّ فی ذَالک لَأیاتٍ لِکُلِّ صَبّارٍ شَکُور (ابراهیم/۵)

حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ رونمایی از بصیرت مردم مؤمن، آگاه، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز و روز تجدید میثاق مجدد امت با نظام، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی بود.

یوم‌الله ۹ دی نقطه عطف و سرنوشت‌ساز در مقطع بسیار حساس تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله آشکار و همه‌جانبه با فتنه برنامه‌ریزی شده توسط نظام سلطه و استکبار بین‌المللی به رهبری آمریکای جنایتکار  بود. این حماسه عظیم و عبرت‌آموز با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت عمیق و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در تاریخ ماندگار و الهام‌بخش شده است.

در آن فتنه طراحی شده، دشمن با دسیسه‌های شوم و شیطانی همه ذخایر راهبردی خود را برای رویارویی با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صحنه آورده و تلاش نمود میان معاندین خارجی و پادوهای خائن داخلی خود هم‌افزایی و تقارن ایجاد کند، اما این ظرفیت کاذب در برابر عظمت امام جامعه و امام امت فرو ریخت تا حماسه ۹ دی برای همیشه، اراده برخواسته از ایمان، بصیرت و اعتقاد مردم و هنر ولایت‌فقیه را به جهانیان به ویژه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نشان دهد.

حماسه ۹ دی جاوید خواهد ماند و باید آن را  گرامی و زنده نگه داشت، چون یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است. چرا که فتنه آمریکایی ۸۸، پس از آنکه دشمن با اردوکشی‌های خیابانی و فراخوان‌های سریالی نتوانست انقلاب رنگی به راه اندازد، در اشتباهی راهبردی هجمه به بنیان‌های دینی ملت ایران را به عنوان آخرین پرده به نمایش گذاشت که با غیرت حماسی و حسینی امت عاشورایی و انرژی متراکم و تجمیع شده ملت ایران در ۹ دی، ائتلاف تصنعی دشمنان را ناکارآمد و ناکام ساخت.

۹ دی را باید مبارک دانست به خاطر درس‌ها و عبرت‌هایی که در آن برای اهل فتنه وجود دارد، در روزهایی که برخی سیاست‌بازان و دنیاطلبان در مقابل اسلام ناب محمدی و سنت و سیره امامین انقلاب اسلامی همگام و هماهنگ با دشمنان  ایستادند و در مسیر باطل خود جَری و گستاخ شدند، مردم فارغ از هر نوع سلیقه سیاسی در دفاع از «اصل جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه» آگاهانه و شجاعانه به میدان آمده و با حضوری مؤثر، تکلیف اسلامی، انقلابی و تاریخی خود را انجام دادند و کشورشان را بیمه کردند. از این رو باید گفت که حماسه ۹ دی، زنگ پایان  فتنه۸۸ را نواخت و مسیر تکاملی انقلاب و نظام را هموار کرد.

 ۹ دی را باید به فتنه‌گران منافقی یادآوری کرد که در آن سال،  شعار «نه غزه، نه لبنان…» را در خیابان‌ها سر می‌دادند و از شعار مرگ بر اسرائیل اظهار پشیمانی می‌کردند و اینک پس از شکست ترمیم‌ناپذیر دشمن صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، کودک‌کشی این رژیم را با مدیریت آمریکایی‌ها نظاره و سکوت می‌کنند که بی‌شک ثابت کردند، سربازان جبهه شیطان بزرگ، آمریکا هستند.

ارباب فتنه‌گران یعنی آمریکا و سگ پاسبانش اسرائیل بدانند هرگز نمی‌توانند در جبهه حق فاصله انداخته و باورها و احساسات عمیق ملت‌ها در جهان از صحنه دفاع از حق و مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را دچار خدشه کنند.

ستادکل نیروهای مسلح با تجلیل از ملت بزرگ، بصیر و همیشه آگاه ایران اسلامی به عنوان حماسه‌سازان آن رویداد بی‌بدیل، تأکید می‌کند که  تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهد بست و در راه تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید و نیروهای مسلح با آمادگی و اقتدار  اجازه نخواهند داد آسیبی به امنیت کشور و انقلاب اسلامی وارد شود و تحرکات و شیطنت دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را با هوشمندی رصد نموده و زیر نظر دارند و اقدامات خصمانه از سوی آنان را در زمان و مکان مناسب، بی پاسخ نخواهند گذاشت. ان‌شاءالله

پایان پیام/





منبع خبر: فارس