حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ملت ایران به شکل خودجوش در ۹ دی به دنبال فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و فریب‌خوردگان داخلی حرکت بی‌نظیری را به نمایش گذاشت که در عرصه جهانی و بین‌المللی نمونه و مصداق آن را شاهد نیستیم. وی حضور آگاهانه مردم ایران را در همه […]

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ملت ایران به شکل خودجوش در ۹ دی به دنبال فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و فریب‌خوردگان داخلی حرکت بی‌نظیری را به نمایش گذاشت که در عرصه جهانی و بین‌المللی نمونه و مصداق آن را شاهد نیستیم.

وی حضور آگاهانه مردم ایران را در همه عرصه‌ها خنثی‌کننده نقشه‌های استکبار جهانی و فتنه‌گران خارجی و داخلی برشمرد و تصریح کرد: با گذشت ۱۰ سال از این فتنه و خنثی شدن آن به همت و درایت مردم ابعاد این اتفاق تلخ ۸ ماهه نشان می‌دهد که دشمن دست از فتنه‌گری علیه جمهوری اسلامی ایران برنداشته و همواره سعی کرده تا ابهت انقلاب اسلامی را به نوعی بشکند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت‌: با طراحی دشمن در یک دهه قبل از وقوع حادثه ۹ دی، آنها سعی کردند تا انقلاب مردمی ایران را زمین‌گیر کنند اما نمی‌دانستند که وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشگی و پایدار است و قطعاً حوادث رخ داده در ۸ ماه منتهی به ۹ دی همگرایی بیشتر و وحدت و انسجام کامل‌تر را شکل داد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری در آن ایام حرکت انقلابی و نهضت شروع شده ملت ایران در سال ۵۷ تجلی دیگری پیدا کرد تا مردم به یاد سیدالشهدا (ع) برای همیشه بساط فتنه‌گران را جمع کرده و آرامش و امنیت را به کشور باز گردانند.

وی با بیان ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و بهره‌گیری از مدل‌های تجربه شده توسط استکبار جهانی خاطر نشان کرد: جبهه استکباری با راه‌اندازی انقلاب‌های مخملی و رنگی در کشورهای مختلف سعی کرد تا به اهداف خود دست پیدا کند و از همین مدل برای کشور اسلامی و عزتمند ما نیز استفاده کرد تا با رنگ سبز و شعارهای ساختارشکنانه این حکومت را به مرحله انزوا بکشاند.

حجت‌الاسلام باقری نقش تاریخی عاشورا و عشق مردم به سیدالشهدا (ع) را در شکل‌گیری حماسه بی‌نظیر ۹ دی برجسته توصیف کرد و ادامه داد: دشمن با بهره‌گیری از افراد با سابقه انقلابی اما فریب‌خورده در لباس فتنه سعی کرد تا در این جریان اهداف شوم خود را به پیش ببرد اما مردم در ۹ دی با حضور ۴۰ میلیونی خود رسوایی دیگری را برای استکبار رقم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه‌های ۹ دی در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برنامه حماسی ۹ دی و اعلام بیزاری مردم استان اردبیل در مصلای بزرگ امام خمینی شهر از ساعت ۱۰ صبح نهم دی ماه برگزار خواهد شد و در شهرستان‌ها نیز نظیر این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و مردم این استان انزجار و نفرت خود را از ایادی کفر اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع