مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با تلاش خبرنگاران اتفاق می‌افتد گفت: سلامت سیاسی و اجتماعی کشور به دست خبرنگاران ایجاد می‌شود و این نشان دهنده رسالت بسیار حساس آنان است.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در همایش گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل اظهار داشت: سلامت سیاسی و اجتماعی کشور به دست خبرنگاران ایجاد می‌شود و این نشان دهنده رسالت بسیار حساس آنان است که باید در این عرصه تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به این که ایجاد اندیشه فکری صحیح در بین مردم بر عهده خبرنگاران است افزود: اهل قلم و رسانه باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارند برای توسعه و پیشرفت جامعه در تمامی عرصه‌ها تلاش کنند و در تضمین سلامت جامعه در تمامی حوزه‌ها گام بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با تلاش خبرنگاران اتفاق می‌افتد و این کم موضوعی نیست چرا که نسل متولد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن شناخت دقیق از اقدامات انجام یافته برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی را ندارد و خبرنگاران باید این شناخت دقیق را در دل و روح آنان تجلی کنند.

فیاضی تصریح کرد: نباید نقش خبرنگاران در برهه‌های زمانی مختلف برای پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شود و روز خبرنگار فرصتی برای پاسداشت از تلاش و زحمات این تلاشگران است که باید با رفع مطالبات و ایجاد ابزارهای مناسب برای آنان بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان بی‌تاثیر نبوده‌اند و تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است که بنده به نوبه خود این روز را بر فرهیختگان عرصه رسانه تبریک عرض کرده و از زحمات و تلاش ۳۶۵ روز سال این تلاشگران تقدیر و تشکر می‌کنم.