به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مردم ولایی ایران اسلامی با رعایت تقوای الهی و همچنین تقوای سیاسی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مردم ولایی ایران اسلامی با رعایت تقوای الهی و همچنین تقوای سیاسی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به وظیفه دینی و سیاسی و ملی خود عمل خواهند کرد که این حضور در واقع استحکام نظام اسلامی را پیش خواهد برد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی با جوشش و خروش در این روز استکبار جهانی را خوار و ذلیل خواهند کرد، گفت: مردم با قیام خود ضربه مهلکی بر پیکر یاوه گویان در خارج از مرزهای کشور وارد خواهند کرد و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سمبل بصیرت پذیری و در واقع رفراندومی در راستای حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه به نمایش خواهند گذاشت.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: حضور ارزشمند و با اقتدار مردم در روز راهپیمایی و پای صندوق‌های رأی رژیم منحوس صهیونیستی را دق مرگ خواهد شد.

حجت الاسلام باوقار به حملات بی فایده ائتلاف آمریکایی به برخی از مواضع محور مقاومت اشاره کرد و افزود: این مراکز با اشرافیت اطلاعاتی قبلاً تخلیه شده که در این راستا ماهیت استکبار جهانی برای تجاوزگری و خوی استکباری در دنیا مشخص شده است و این نشان از فروپاشی استکبار جهانی در منطقه را ترسیم کرده و محور مقاومت پیروز میدان هست.

وی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه در خصوص مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی به واسطه بصیرت در روز بیست و دو بهمن حماسه‌ای از شور مردم و جلوه بارز جمهوریت و اسلامیت را به نمایش خواهند گذاشت.

خطیب نماز جمعه به اهمیت شاهکار وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی عناصر اصلی و فرعی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: ۲۸ نفر خرابکار در این عملیات اطلاعاتی دستگیر شدند که می‌توان از آن به عنوان ضربه مهلک به شبکه‌های جاسوسی موساد استفاده کرد که دستاورد آن برای تأسیسات رژیم جعلی با محاسبه دقیق اطلاعاتی ذی قیمت برای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه با دستگیری این افراد اطلاعات بسیار باارزشی به دست آمده است، گفت: با دستگیری این افراد و شبکه‌های جاسوسی مشخص شد در اغتشاشات سال‌های گذشته برخی اراذل و اوباش که صحنه گردان اغتشاشات بودند، در دام شبکه‌های جاسوسی افتاده و جذب موساد شده بودند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر