کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: جامعه فرهیخته فرهنگیان و رأی اولی‌ها از اولین ساعات صبح فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با تجدید بیعت با امام، شهدا و مقام معظم رهبری سعی خواهند کرد در این صحنه ماندگار مشارکت و همراهی صادقانه خود […]

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: جامعه فرهیخته فرهنگیان و رأی اولی‌ها از اولین ساعات صبح فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با تجدید بیعت با امام، شهدا و مقام معظم رهبری سعی خواهند کرد در این صحنه ماندگار مشارکت و همراهی صادقانه خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از عوامل اجرایی انتخابات را جامعه فرهنگیان تشکیل می‌دهد که با احساس مسئولیت در این عرصه حاضر شده و در کنار سایر گروه‌های جامعه، فرهنگیان نیز نقش‌آفرینی اصلی در میدان انتخاب اصلح و شایسته خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: صندوق‌های رأی نه تنها محل قهر و نمایش ناراحتی نیست بلکه اجتماع باشکوه برای نشان دادن اقتدار و عظمتی است که در این سال‌ها در سایه انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.

صفری افزود: دشمن با برآورد و تخمین میزان مشارکت مردم در انتخابات، در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های خود تجدید نظر کرده و سعی می‌کند تا روحیه همراهی و وفاداری ملت ایران را با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب مورد محک و ارزیابی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر رأیی که جامعه ایرانی به صندوق‌های رأی می‌اندازد در حقیقت شمشیری بران و تیری سهمگین بر قلب دشمنان است و برای تشدید عصبانیت دشمن در این عرصه باید صحنه را همواره گرم و با قدرت و قوت حفظ کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سنگر حضور مردم در انتخابات، سنگر دفاع از ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این سنگر باید محکم ایستاد و دشمن را به سطوح آورد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر