به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به تجاوزهای عصر امروز رژیم صهیونیستی به اراضی جنوب لبنان، چندین موضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مبارزان مقاومت اسلامی مواضع نظامی اسرائیل یعنی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به تجاوزهای عصر امروز رژیم صهیونیستی به اراضی جنوب لبنان، چندین موضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مبارزان مقاومت اسلامی مواضع نظامی اسرائیل یعنی مواضع العباد، مسکف عام، جل العلام و رامیه را به صورت مستقیم هدف قرار دادند و ضربات دقیقی را به آن وارد کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حمله به مواضع اسرائیل در پاسخ به تجاوزهای اسرائیل به حومه شهرک‌های جنوب لبنان طی عصر امروز جمعه صورت گرفت.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از درگیری شدید میان ارتش لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین از شنیده‌شدن صدای تیراندازی به سوی شهرک صهیونیستی «کیبوتس مسکاف» در شمال اراضی اشغالی و در نزدیکی مرز لبنان خبر داد. در نزدیکی موضع ظهر الجمل که در اختیار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است و در حدفاصل رامیه و عیتا الشعب در نزدیکی مرزهای شمالی اراضی اشغالی قرار دارد نیز تیراندازی رخ داده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزهای عصر امروز خود به خاک لبنان جنایت جدیدی را مرتکب شد. ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آشکار قوانین بین‌المللی خودرو حامل خبرنگاران را در علما الشعب واقع در اراضی جنوب لبنان هدف قرار داد. در نتیجه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی یک خبرنگار به شهادت رسید و ۳ خبرنگار دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر