به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین تقاضای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته ۶۹ هزار و ۴۵۸ مگاوات بود که در ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده بود که این میزان در مقایسه با آخرین رکورد امسال رشد ۴.۳ درصدی را نشان میدهد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین تقاضای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته ۶۹ هزار و ۴۵۸ مگاوات بود که در ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده بود که این میزان در مقایسه با آخرین رکورد امسال رشد ۴.۳ درصدی را نشان میدهد.

وی افزود: شبکه سراسری برق کشور پایدار است و کلیه همکاران صنعت برق در بخش‌های تولید نیروگاهی انتقال و توزیع مشغول خدمت رسانی برای تامین و تحویل برق مطمئن به کلیه مشترکان می‌باشند.

وی با بیان اینکه امروز رکورد اوج بار شکل گرفته گفت: با توجه به گرمتر شدن اکثر نقاط کشور از کلیه هموطنان درخواست می‌کنیم با انجام راهکارهای ساده مدیریت مصرف و عدم استفاده ا ز وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کُند کولرهای آبی صنعت برق را در روزهای گرم تابستان یاری نمایند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار