به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار محمد رضا موحد بعد از ظهر شنبه از خدیجه رضایی ورزشکار قمی رشته جوجیتسو که در برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد تقدیر کرد. فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در این مراسم اظهار داشت: ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار محمد رضا موحد بعد از ظهر شنبه از خدیجه رضایی ورزشکار قمی رشته جوجیتسو که در برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد تقدیر کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در این مراسم اظهار داشت: ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند، هدف شأن این است که در میادین جهانی رقابت‌های خود را دنبال کنند و ثمر تلاش‌های خود را ببینند.

سردار موحد بیان داشت: فردی که به خاطر انگیزه‌ای بالاتر همانند حمایت از مظلومان از هدف قهرمانی دست می‌کشد در حقیقت به قهرمانی بزرگ‌تری دست یافته که این اقدام در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: خانم رضایی از جمله ورزشکاران بسیجی قم است که برای یک هدف مقدس از حضور و رقابت با رقیبی از رژیم صهیونیستی انصراف دادند که این اقدام بسیار شایسته بوده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان اینکه ملت فلسطین بیش از ۷۰ سال در ظلم و ستم هستند ابراز داشت: به برکت امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی حمایت از مردم فلسطین قوت گرفت و در حالی که در روزهای ابتدایی مبارزه با سنگ به جنگ صهیونیست‌ها می‌رفتند امروز با موشک به جنگ با آنان می‌روند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز قادر نیست تا نورا غزه را تحت کنترل داشته باشد و حضور جبهه مقاومت در میدان نبرد از مقدمات نابودی این رژیم منحوس است.

سردار موحد با بیان اینکه کار خانم رضایی یک نوع جهاد تبیین است ابراز داشت: این خانم الگوی عملی مقابله با رژیم صهیونیستی است و امیدواریم شاهد افزایش حضور چنین شخصیت‌ها با ایمان و تخصص در میدان‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر