سعید مهری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تماس با اورژانس و به دنبال انفجار یک واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری در اردبیل، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی […]

سعید مهری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تماس با اورژانس و به دنبال انفجار یک واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری در اردبیل، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل افزود: دو نفر مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس های فوریتهای پزشکی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

مهری با اشاره به اینکه این حادثه فوتی نداشته است، خاطرنشان کرد: از مردم استان درخواست می شود در صورت استفاده از وسایل گرمایشی حتماً موارد لازم را جهت جلوگیری از نشت گاز مونوکسید کربن و هرگونه حادثه احتمالی به دقت بررسی کنند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سومین حادثه در اردبیل است که به دلیل عدم رعایت موازین ایمنی در خصوص استفاده از گاز رخ می دهد که ضروری است تا شهروندان در فصول سرد سال حساسیت بیشتری نسبت به کاربرد این وسایل نشان دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر