به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود، اظهار کرد: جنگ غزه که منجر به کشتار و شهادت بیش از ۱۸ هزار کودک، زن، مرد، پیر و جوان شد، هیچ نتیجه‌ای جز شکست ابهت و هیمنه صهیونیست ندارد. وی گفت: کسانی که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود، اظهار کرد: جنگ غزه که منجر به کشتار و شهادت بیش از ۱۸ هزار کودک، زن، مرد، پیر و جوان شد، هیچ نتیجه‌ای جز شکست ابهت و هیمنه صهیونیست ندارد.

وی گفت: کسانی که امروز جنگ غزه را به راه انداخته و با همدستی ۵۰ کشور دنیا اقدام به قتل‌عام زنان، کودکان و فلسطینیان مظلوم می‌کنند، همان‌هایی هستند که چون حیوان در دستان یهود اسیر شده و هیچ اختیاری از خود ندارند.

وی با اشاره به اینکه حمله ناجوانمردانه به غزه ابهت پوشالی یهود را زیر سوال برد، تصریح کرد: اکنون اسرائیل جنگ خود را در جنوب غزه و ۲ شهر مهم کان‌یونس و رفع که مقر اصلی حماس است، متمرکز کرده و می‌خواهد رسوایی بزرگ این شکست را با از بین بردن نیروهای مهم حماس جبران کند.

امام جمعه شهرستان لاهرود گفت: ما امروز نیازمند بیداری کشورهای اسلامی هستیم چرا که از ممالک غیراسلامی هیچ انتظاری نیست و اگر کشورهای اسلامی به پا خیزند، اسرائیل نابود می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری مسأله حجاب و عفاف را هدف اصلی دشمن اعلام کرد و افزود: امروز دشمن می‌خواهد با بی‌حیا کردن زنان و بی‌غیرت کردن مردان عنصر اصلی حجاب را در جوامع اسلامی از بین ببرد اما با گرویدن سالانه هزاران زن غیرمسلمان به اسلام عظیم و عزیز می‌بینیم که چگونه اسلام به زنان عزت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه مهمترین شعار دینی و یادگار حضرت زهرا (س) حفظ علم و پرچم حجاب است، خاطرنشان کرد: ما باید این دژ مستحکم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دنیای غرب با برهنگی و از بین بردن حجاب و عفاف که عفت ما را به لجن کشیدند، بر زنان ما سیطره یابند.

حجت‌الاسلام صفری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز بیش از ۸۰ درصد فرزندان به دنیا آمده در غرب حرام‌زاده و زنازاده هستند که این خود تأسف بزرگی برای جهان است و ضروری است زنان امروز ما قدر عفت و حجاب را بدانند.

خطیب جمعه لاهرود با تأکید بر راه‌اندازی مؤسسات خیریه حجاب بیان کرد: خیران می‌توانند با تهیه چادر شب آنها را در اختیار افرادی قرار دهند که می‌خواهند حجاب خود را کامل کنند.

وی با تبریک و تسلیت ورود شهیدان گمنام به استان اردبیل و شهرهای مختلف ادامه داد: شهر لاهرود یکشنبه شب میزبان شهدای گمنام است تا با تجدید میثاق با آرمان‌های آنها اسلام و کشور را برای همیشه تاریخ بیمه کنند.

امام جمعه شهرستان لاهرود آستانه انتخابات و فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: امروز برای همه ما واجب است تا با انتخاب صحیح اجازه ندهیم تا کرسی‌های مهم کشور به دست افراد نااهل و ناباب بیفتد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر