سرهنگ علیرضا طاهری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر درخصوص آخرین وضعیت جنگلبان مصدوم منابع طبیعی استان اصفهان که ۲۴ شهریور توسط قاچاقچیان چوب با خودرو زیر گرفته شد، اظهار داشت: این نیروی یگان حفاظت از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پاها دچار آسیب جدی شده است و هفته […]

سرهنگ علیرضا طاهری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر درخصوص آخرین وضعیت جنگلبان مصدوم منابع طبیعی استان اصفهان که ۲۴ شهریور توسط قاچاقچیان چوب با خودرو زیر گرفته شد، اظهار داشت: این نیروی یگان حفاظت از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پاها دچار آسیب جدی شده است و هفته پیش عمل جراحی لگن انجام شد.

وی با بیان اینکه چهار مهره کمر این جنگلبان شکسته است، افزود: این نیروی یگان حفاظت همچنان در بیمارستان بستری است و فعلاً وضعیت مناسبی ندارد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان اضافه کرد: درخصوص نیاز به جراحی دوباره، فعلاً مشخص نیست و در این باره پزشکان معالج باید نظر بدهند.
سرهنگ طاهری اضافه کرد: امیدواریم حال مهران نصیری بهبود یابد و با نظر پزشکان این جنگلبان بزودی از بیمارستان مرخص شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر از سه قاچاقچی چوب دستگیر شده است، ابراز داشت: متأسفانه دو متخلف دیگر این حادثه هنوز دستگیر نشدند و از مراجع انتظامی پیگیر این دو متخلف هستیم.

به گزارش مهر، قاچاقچیان چوب بامداد روز جمعه ۲۴ شهریور در جنگل‌های تاغ منطقه سجزی به مهران نصیری مأمور یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و سرباز اداره منابع طبیعی شهرستان برخوار حمله کردند.

جنگلبان اصفهانی همچنان در بیمارستان بستری است

پس از کمین چند ساعته برای به دام انداختن قاچاقچیان چوب، حدود ساعت چهار بامداد امروز قاچاقچیان در حین فرار، مأمور یگان حفاظت اداره کل و سرباز اداره شهرستان برخوار را با خودرو زیر گرفتند که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

این جنگلبان از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پاها دچار آسیب شدید شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر