به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر ضمن تسلیت به خانواده شهدای ترور در «شاهچراغ» این حرکت را محکوم کرده و اظهار کرد: هدف عمده دتروریست‌های «شاهچراغ» ایجاد تنش در میان مردم شیعه و مهاجر، منحرف کردن تمرکز جمهوری اسلامی از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر ضمن تسلیت به خانواده شهدای ترور در «شاهچراغ» این حرکت را محکوم کرده و اظهار کرد: هدف عمده دتروریست‌های «شاهچراغ» ایجاد تنش در میان مردم شیعه و مهاجر، منحرف کردن تمرکز جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی و تحریک گسل‌های مذهبی بوده است که باید بدانند این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ملت ایران این حرکات احمقانه را محکوم کرده و هیچ‌گاه ملت بزرگ اسلامی صحنه را خالی نکرده و نمی‌کنند، ادامه داد: تحلیل‌گران و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی و آزاد شدن بیش از ۶ هزار میلیارد دلار دارایی ایران و مبادله ۵ نفر زندانی آزاد شده در نتیجه مذاکرات نتیجه بخش بوده است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: ایران اسلامی با اقتدار پول‌های بلوک شده خود را آزاد کرد و همچنین با رایزنی‌های دولتمردان در کشورهای عراق و ژاپن تا چند صباح دیگر نیز شاهد آزاد شدن پول‌های بلوکه شده خواهیم بود.

حجت الاسلام باوقار ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی خاطرنشان کرد: امروز اول ماه صفر است که تلخ‌ترین حادثه تاریخ بعد از فاجعه کربلا جریان اسارت اهل بیت (ع) است اوج حادثه زمانی است که فرزندان اهل بیت را به شام وارد کردند و مصیبت‌های وارده به اهل بیت عصمت و طهارت را یادآور شدند.

وی روز اول شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا را به تمام پزشکان جامعه تبریک و تهنیت عرض کرده و ادامه داد: هر کس طبابت کند باید خدا ترس باشد، تقوا داشته باشد و خیرخواه مردم باشد. علم پزشکی با جان و روان انسان سروکار دارد منزلت و شرافت ویژه در تمام فرهنگ‌ها از خصوصیت فرهنگ اسلامی برخوردار است.

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیا است

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر همچنین به دیدار فرماندهان سپاه اسلام با رهبر حکیم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیدایش و رشد و بالندگی و بحران‌شکنی و عملکرد سپاه در ابعاد نظامی، سیاسی، خدماتی و سازنده منحصر به فرد و افتخارآمیز است.

حجت الاسلام باوقار ادامه داد: در حدود ۲ سال سپاه به همراهی ارتش در چند عملیات از جمله «فتح المبین» و «آزادی خرمشهر» شرکت کرد و توانستند قدرت عظیم دفاعی انقلاب اسلامی را به رخ دنیا بکشند و دشمن به دشمن نشان بدهند که فرزندان این ملت همیشه آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیا است و بسیاری از ارتش‌های قوی و توانمند دنیا نمی‌تواند اقدامات شبیه سپاه کشورمان را هم انجام دهند و ناتوان هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر