به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه یکشنبه در جلسه بامسئولان ورزش وهیات فوتبال استان و شهرستان اردبیل اظهار کرد: جشنواره فوتبال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار خواهد شد. وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا در صورت امکان با همت هیات فوتبال استان رایزنی برای میزبانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه یکشنبه در جلسه بامسئولان ورزش وهیات فوتبال استان و شهرستان اردبیل اظهار کرد: جشنواره فوتبال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا در صورت امکان با همت هیات فوتبال استان رایزنی برای میزبانی مسابقات فوتسال بین المللی با حضور تیم‌هایی از کشورهای عضو اکو باتوجه به میزبانی اردبیل از رویداد «بین المللی ۲۰۲۳» در اردبیل برگزار شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی اردبیل هم به زودی افتتاح می‌شود تا مسابقات فوتبال شهرستانی و استانی و کشوری دراین ورزشگاه برگزار شود.

اعتماد اعجازی بر تلاش برای جذب اسپانسر و حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال شهرستان در رده‌های مختلف در کشور گفت: حمایت‌های لازم برای حضور موفق این تیم‌ها انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشگاه علی دایی اردبیل هم تکمیل می‌شود تا شاهد برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه باشیم.

اعتماد اعجازی خاطر نشان کرد: باید با وحدت و هم دلی و با تکمیل زیرساخت های ورزشی فوتبال در شهرستان و استفاده از ظرفیت اسپانسرهای قوی در راستای رشد و توسعه فوتبال و فوتسال شهرستان پیشگام باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر