سعید نوریان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این جشنواره که همه ساله برگزار می‌شود، قرار بود در شهر گرمی و در قالب تئاتر استانی برگزار شود که به احترام هموطنان سیل زده و ابراز همدردی با داغ دیدگان این مصیبت بزرگ برگزار نخواهد شد. وی […]

سعید نوریان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این جشنواره که همه ساله برگزار می‌شود، قرار بود در شهر گرمی و در قالب تئاتر استانی برگزار شود که به احترام هموطنان سیل زده و ابراز همدردی با داغ دیدگان این مصیبت بزرگ برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: پنجمین دوره جشنواره استانی تئاتر «طنز شادمانه» که قرار بود روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه در شهر مرزی گرمی برگزار شود به دلیل جاری شدن سیل و حوادث ناگوار رخ داده در این منطقه لغو شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنرمندان و صاحبان ذوق و اندیشه با احساس همدردی همواره در کنار مردم بوده و شریک شادی‌ها و غم‌های آنها در جای جای ایران اسلامی هستند.

نوریان افزود: شورای سیاست گذاری و ستاد اجرایی این رویداد و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفت تا این جشنواره را لغو کرده و به زمان دیگر موکول کند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌ای در مناطق سیل زده شهرستان گرمی با هدف تسکین آلام روحی مصیبت زدگان این حادثه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر استان به ویژه هنرمندان و گروه‌های طنز با حضور در مناطق سیل زده با هم استانی‌ها در شهرستان‌های گرمی و بیله سوار ابراز همدردی کرده و با اجرای برنامه‌های هنری برای مردم منطقه، کمک‌های مادی و معنوی خود را تقدیم سیل زدگان خواهند کرد.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: قرار است با برنامه ریزی های انجام شده هنرمندان تئاتر استان به ویژه هنرمندان و گروه‌های طنز با حضور در این مناطق سیل زده اجرای برنامه‌های هنری داشته و عایدات آن را نصیب سیل زدگان کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب این رویدادها بتوانیم فضای همدری بیشتری را ایجاد کنیم که قطعاً در این شرایط حساس کمک‌های مادی و معنوی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر می‌تواند امیدبخش سیل زدگان باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر