علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگارمهر، اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه بیش از ۲ تن مرغ به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود که این موضوع به سرعت رسیدگی شد. وی تصریح کرد: پرونده تخلف خارج از شبکه ۲ هزار و ۲۵۹ کیلوگرم مرغ کشتار روز در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل […]

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگارمهر، اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه بیش از ۲ تن مرغ به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود که این موضوع به سرعت رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: پرونده تخلف خارج از شبکه ۲ هزار و ۲۵۹ کیلوگرم مرغ کشتار روز در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتصابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: مأموران فرماندهی ایست بازرسی اردبیل پرونده تخلف خارج از شبکه مرغ را کشف کرده بودند تا برای رسیدگی آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در سریع‌ترین زمان احکام مربوط به متخلفان پرونده‌های تعزیراتی را صادر و زمینه ممانعت و جلوگیری از تکرار این تخلفات را در سطح استان فراهم می‌آورند.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: تمام تلاش بر این است تا در چارچوب قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده‌ها انجام و صدور احکام نیز در سریع‌ترین زمان به نتیجه رسیده و امکان بازدارندگی بیشتر در جلوگیری از بروز تخلفات نیز مهیا شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی در ۹ ماهه امسال به تناسب ورودی پرونده‌ها سعی کرده تا آنها را مورد رسیدگی قرار دهد و صدور احکام نیز در فاصله زمانی کمتر از ۱۰ روز به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر