به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، نشست پیگیری اجرای طرح خدماتی و امنیتی مراسم میلیونی اربعین امام حسین به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و با حضور وزرای کشور، برق، بهداشت، استاندار کربلا و شماری دیگر از مسئولان برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، نشست پیگیری اجرای طرح خدماتی و امنیتی مراسم میلیونی اربعین امام حسین به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و با حضور وزرای کشور، برق، بهداشت، استاندار کربلا و شماری دیگر از مسئولان برگزار شد.

نخست وزیر عراق بر تلاش همه ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی در چارچوب طرح واضح اربعین تاکید کرد.

وی ضمن تمجید از نقش نیروهای امنیتی عراق و همه ادارات دولتی عراق، خواستار تداوم این روند تا پایان مراسم و بازگشت آخرین زائر شد.

السودانی نقش شهروندان عراقی در هر استان و مواکب حسینی در مسیر زائران تا کربلا و نقش اساسی آنها در موفقیت آمیز بودن مراسم و اهتمام به زائران اربعین و تأمین لوازم راحتی آنها را ستود.

وی در جریان گزارش مفصلی از جنبه‌های طرح اربعین در زمینه حمل و نقل، بهداشت، برق و سوخت قرار گرفت.

نخست وزیر عراق همچنین دستور پیگیری خدمات و تلاش برای تأمین همه نیازها و آمادگی برای هرگونه نیاز اضطراری در حین برگزاری مراسم را صادر کرد.

در این نشست، طرح‌های استراتژیک که کمیته دائمی اربعین مسئول اجرای آن در زیارت‌های آتی است، نیز بررسی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر