مهدی فرضی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: به دنبال گزارش حادثه رانندگی مابین سه راهی سربند و شرکت کشت و صنعت مغان در بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند. وی خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد دو […]

مهدی فرضی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: به دنبال گزارش حادثه رانندگی مابین سه راهی سربند و شرکت کشت و صنعت مغان در بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۷ متأسفانه راننده پراید فوت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

شهرام وخشوری؛ فرمانده پلیس راه سربند مغان نیز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: علت این حادثه انحراف به چپ پژو ۲۰۷ بوده است.

فرمانده پلیس راه سربند مغان تاکید کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا در هنگام رانندگی حتماً سرعت قانونی را رعایت کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا با بروز سوانح رانندگی جان خود و سرنشینان و همشهریان خود را دچار خطر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر