فرماندار شهرستان اردبیل گفت:جاده ارتباطی اردبیل به سردابه از روستای «حمل آباد» تا «خشکه رود» با تامین ۷ میلیارد تومان اعتبار ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر پنجشنبه در بازدید از مسیر اردبیل به سردابه اظهار کرد: ۵ کیلومتر از جاده ارتباطی اردبیل به سردابه از روستای «حمل آباد» تا «خشکه رود» با تأمین ۷ میلیارد تومان اعتبار ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد در این مسیر با ساماندهی تسهیل شود، گفت: ساماندهی این جاده یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه و گردشگران بود که عملیات اجرایی تعریض این جاده با عرض ۱۱ متر آغاز شده و در حال اجرا شدن است.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات اساسی دولت در شهرستان اردبیل ساماندهی جاده‌ها به ویژه جاده‌های مسیر گردشگری است، افزود: در این راستا با اختصاص اعتبارات این جاده‌ها به ویژه مسیر سردابه در حال ساماندهی است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه برای ادامه عملیات اجرایی پروژه با پیگیری‌های انجام شده اعتباراتی تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ۲۰ هزار نفر از اهالی سردابه و علاوه بر آن گردشگران از این مسیر تردد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مسیرها و جاده‌هایی که نیاز به ساماندهی دارند اولویت‌بندی می‌شوند و بر اساس اولویت‌بندی اعتبارات برای ساماندهی این جاده‌ها تأمین می‌شود.

انتهای پیام/