روح‌اله محمدی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری مبنی بر ثبت ۱۴ اثر طبیعی به نام استان گیلان نشر یافته است که جنگل فندقلو نیز در میان این آثار به چشم می‌خورد. وی با اشاره به اینکه در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جنگل‌های […]

روح‌اله محمدی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری مبنی بر ثبت ۱۴ اثر طبیعی به نام استان گیلان نشر یافته است که جنگل فندقلو نیز در میان این آثار به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جنگل‌های فندقلو به به نام استان اردبیل ثبت ملی شده است افزود: امتداد این جنگل‌ها تا منطقه حیران است و حیران نیز به نام استان گیلان است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه این ۲ موضوع به هم ارتباطی ندارند و جنگل‌های فندقلو استان اردبیل به عبارتی شهرستان نمین به نام استان گیلان ثبت ملی نشده است و ما این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: اوایل دی ماه سال جاری در جلسه شورای ثبت میراث طبیعی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هفت اثر طبیعی از استان اردبیل به ثبت ملی رسید که جنگل فندقلو نیز در بین این آثار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع