به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، منصور نجف قلیزاده ظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل – سرچم اظهر کرد: در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیون تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است. وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده محورهای اردبیل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، منصور نجف قلیزاده ظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل – سرچم اظهر کرد: در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیون تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده محورهای اردبیل –آستارا و نیر-اردبیل بیشترین تخلف فاصله طولی غیرمجاز را داشته اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۷۳ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا –اردبیل و۱۱۲ هزار تخلف در محور اردبیل- سرچم و۹۵ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محور اسالم -خلخال ثبت شده است، گفت: ثبت ۸ میلیون و ۶۷۴ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در همین بازه زمانی انجام شده است.

نجف قلی زاده با بیان اینکه این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، ادامه داد: در سال گذشته ۳۱۸ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر- کنگرلو، ۳۰۸ هزار تخلف در محور گرمی – بیله سوار و ۳۸۲ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور بران- قره آغاج ثبت شده است.

وی میانگین سرعت متوسط استان را ۷۶ کیلومتر برشمرد و بیان کرد: انتظار داریم رانندگان به منظور حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه قوانین راهور را رعایت کنند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست؛ قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر