مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: بر اساس تصویر رادار هواشناسی استان بیشترین بارش از دیشب تا صبح امروز در مناطق مرکزی استان به ویژه در شهرستان‌های سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل به ثبت رسیده است. وی با بیان اینکه کمترین بارش در شمال استان به ویژه […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: بر اساس تصویر رادار هواشناسی استان بیشترین بارش از دیشب تا صبح امروز در مناطق مرکزی استان به ویژه در شهرستان‌های سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه کمترین بارش در شمال استان به ویژه در شهرستان پارس آباد رخ داده است، گفت: به سبب کاهش دید بر اثر بارش و مه در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی استان اختلال در تردد وسائط نقلیه دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه کاهش محسوس دما طی هفته جاری در استان پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بویژه در جاده‌های کوهستانی به دلیل لغزندگی و بارش برف، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی به دلیل مه و کولاک برف و وقوع یخبندان دور از انتظار نیست.

کوهی خاطرنشان کرد: پرهیز از سفرهای غیر ضروری و مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی بخصوص در گردنه‌های برف‌گیر، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، پرهیز از فعالیت‌های عمرانی، کنترل دمایی سالن‌های مرغداری، دامداری و گلخانه‌ها به تمای همشهریان توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر