سید کمال پناهی‌اقدم در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ثبت اعتراض در سامانه وزارت کشور انجام شده و تعداد ورود کاندیداها برای ثبت اعتراض و بارگذاری برخی مدارک چندین مرحله انجام شده است. وی تصریح کرد: در استان اردبیل بیش از ۱۰ هزار ورود به سامانه به ثبت […]

سید کمال پناهی‌اقدم در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ثبت اعتراض در سامانه وزارت کشور انجام شده و تعداد ورود کاندیداها برای ثبت اعتراض و بارگذاری برخی مدارک چندین مرحله انجام شده است.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل بیش از ۱۰ هزار ورود به سامانه به ثبت رسیده که ۲۷۵ نفر را شامل می‌شود که از بین آنها ثبت نهایی ۷۷ اعتراض کاندیداها را به مراحل رسیدگی هیأت‌های نظارت شاهد بودیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل به پایان مهلت ثبت اعتراض‌ها در سامانه وزارت کشور اشاره کرد و گفت: ساعاتی پیش این مهلت ثبت اعتراض به پایان رسید و دیگر این فرصت قابلیت تمدید ندارد و تلاش بر این است تا در این مرحله مجموع اعتراض کاندیداهای ثبت شده جمع‌بندی و از فردا آغاز رسیدگی را شاهد باشیم.

پناهی‌اقدم افزود: در سطح کشور نیز از طریق این سامانه ۱۲ هزار و ۶۳ مورد ورود کاندیداها به سامانه را شاهد بودیم که از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و ۸۵۳ کاندیدا ثبت اعتراض خود را نهایی کردند.

وی به مهلت یک ماهه برای رسیدگی به این اعتراض‌ها اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه نهایی بررسی این اعتراض‌ها ۲۰ بهمن ماه به کاندیداها از طریق فرمانداری حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد تا زمینه برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند آماده شود.

پناهی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسیدگی‌ها در این مرحله در قالب فرآیند تعریف شده انجام می‌شود و کاندیداها مطمئن باشند که مدارک، مستندات و نحوه رسیدگی به اعتراض‌ها نیز در چارچوب قوانین و مقررات انجام شده و نتیجه به خود کاندیداها اعلام می‌شود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم بعد از گذراندن این مراحل، ما در ۱۱ اسفند امسال انتخاباتی با شکوه با حضور همه گروه‌ها و سلایق را شاهد باشیم تا زمینه برای اعتلای نظام اسلامی فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر