به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ادسون تاوارس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: دیروز در نشست خبری قبل از بازی در خصوص صحبت‌های رئیس کمیته داوران صحبت کردیم که گفته بود باید یک پنالتی برای پرسپولیس جبران کنند، امروز جبران کردند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ادسون تاوارس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: دیروز در نشست خبری قبل از بازی در خصوص صحبت‌های رئیس کمیته داوران صحبت کردیم که گفته بود باید یک پنالتی برای پرسپولیس جبران کنند، امروز جبران کردند.

وی افزود: جدا از مشکل داوری باید به بازیکنان تبریک بگویم زیرا در طول هفته یک تمرین متفاوت داشتیم و یک ساعت قبل از بازی «محمد طیب» را به دلیل سرماخوردگی از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: با همه سختی‌ها ولی بازیکنانم خوب بازی کردند.

وی افزود: به عنوان تیم، ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: تیم پرسپولیس از خط دفاع توپ را در اختیار قد بلند خود قرار می‌دادند ولی این فوتبال نیست و حتی ممکن است قهرمان شوند ولی امروزه فوتبال مدرن این چنین نیست.

تاوارس در پاسخ به این سوال که اگر قرار به نتیجه باخت است، چرا بازیکنان جوان را بازی نمی‌دهید، توضیح داد: باید جوان آن توانایی‌ها را که دارد، نشان دهد.

وی بیان کرد: امروز ۳ تعویضمان به دلیل مصدومیت بود. در پست‌های جوان بازیکنی به خوبی طالب ریکانی نداریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر