به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در مسجد هاشمیه محله سلمان آباد اظهار کرد: دولت سیزدهم خودباوری و تکیه بر شعار استقلال و آزادی را سرلوحه کار خود قرار داد و در این دو سال ثابت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در مسجد هاشمیه محله سلمان آباد اظهار کرد: دولت سیزدهم خودباوری و تکیه بر شعار استقلال و آزادی را سرلوحه کار خود قرار داد و در این دو سال ثابت کرد که کشور می تواند با تکیه بر توانمندی های داخلی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای با پمپاژ ناامیدی در این کشور سعی می کردند تا پیشرفت ایران اسلامی را منوط به مذاکرات هسته ای و FATF کنند اما این دولت با آزادسازی پول‌های بلوکه شده، عضویت در شانگهای و بریکس، خرید هواپیما و راه‌اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ده‌ها سال و سایر توفیقات ثابت کرد که می‌توان با خودباوری و کار و ابتکار از همه موانع و مشکلات عبور کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در این دو سال دولت سیزدهم با وجود اینکه با شدت تحریم، کارشکنی و فتنه های داخلی و خارجی روبرو بوده اما با تمرکز روی فرصت‌ها سعی کرده تا کشور را معطل دیگر قدرت‌ها نکند و با رویکرد تبدیل تهدید به فرصت، واقعیت‌های داخلی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ما در نزدیک قله هستیم و هم مردم و هم مسئولین باید روحیه و اعتماد به نفسی در سطح فتح قله داشته باشند.

قاسمیان خاطرنشان کرد: مدیران دولت در استان اردبیل نیز با رویکرد مردمی و با حساسیت به رضایت‌مندی مردم با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه پیش می‌روند و تحولات در تمامی حوزه‌های زیرساختی و خدماتی با آمار و اطلاعات دقیق و عینی قابل توصیف است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و تکریم شهدای دولت به عنوان مدیران شایسته و در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر مدیران بخواهند عمر مدیریتی و خدمتی ماندگار و پربرکتی داشته باشند باید اخلاص و مجاهدت و وجدان کاری شهیدان رجایی و باهنر را راهنمای راه خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در این مراسم مداحی و نوحه سرایی شده و یاد و خاطره شهدای دولت و فصل تابستان اردبیل با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر