به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ابوالفضل دشتبانی عصر جمعه در جریان آغاز توزیع میوه شب عید در غرفه‌های سطح شهر اردبیل اظهار کرد: بر اساس وعده داده شده ما از امروز ۲۶ اسفندماه توزیع میوه را در نوبت صبح و عصر آغاز کردیم و به میزان کافی روزانه میوه اعم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ابوالفضل دشتبانی عصر جمعه در جریان آغاز توزیع میوه شب عید در غرفه‌های سطح شهر اردبیل اظهار کرد: بر اساس وعده داده شده ما از امروز ۲۶ اسفندماه توزیع میوه را در نوبت صبح و عصر آغاز کردیم و به میزان کافی روزانه میوه اعم از سیب قرمز و پرتقال در بین آحاد جامعه توزیع خواهد شد.

وی قیمت مصوب سیب قرمز عرضه شده در غرفه‌ها را ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال با کیفیت مازندران را ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: هیچ نارسایی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد و مردم به اندازه مورد نیاز خود می‌توانند میوه شب عید را از طریق غرفه‌های تعریف شده تهیه کنند.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل تصریح کرد: ما سعی کردیم سیب قرمز را از باغداران مشگین‌شهری و پرتقال را نیز از باغداران شمال کشور به ویژه قائم‌شهر مازندران تأمین کنیم تا در ایام تعطیلات نوروزی مردم در تهیه میوه با مشکلی روبه‌رو نشوند.

دشتبانی افزود: از دیروز میوه‌های بسته‌بندی شده به شهرستان‌ها اعزام شده و در مجموع در ۷۴ غرفه دایر شده در مناطق مختلف شهرهای استان اردبیل توزیع میوه شب عید انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر ۲۳ غرفه‌ای که در مرکز استان دایر شده، در پنج بخش و شهر کوچک اردبیل نیز توزیع میوه شب عید را شاهد خواهیم بود.

دشتبانی اضافه کرد: ما همه میوه‌های خریداری شده را تا کیلوی آخر به مردم خواهیم فروخت و بر اساس پیش‌بینی‌های کمیته راهبری، میوه به اندازه کافی خریداری شده تا شاهد توزیع آن در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل هدف اصلی از این توزیع را جلوگیری از التهاب بازار و فعالیت دلالان اعلام کرد و ادامه داد: با خودداری از فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو سعی داریم به قیمت مصوب میوه مورد نیاز مردم را در ایام پایانی سال تأمین و با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر