به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به محرومیت شهرستان خلخال در استان اردبیل خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای توسعه شهرستان خلخال شد. امام جمعه خلخال با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال خواستار حل مشکل اشتغال در منطقه و رفع بیکاری شد و گفت: در پروژه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به محرومیت شهرستان خلخال در استان اردبیل خواستار توزیع عادلانه اعتبارات برای توسعه شهرستان خلخال شد.

امام جمعه خلخال با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خلخال خواستار حل مشکل اشتغال در منطقه و رفع بیکاری شد و گفت: در پروژه‌های عمرانی نیز نیازمند مدیریت جدی و پیگیر و نظارت‌های واقعی بر پروژه‌ها این ساخت و تکمیل این طرح‌ها سرعت گیرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به طرح سرشاخه کاری گردو در خلخال از مدیریت کل جهاد کشاورزی استان خواست تا اگر اعتباری از سوی دولت برای استان در خصوص سرشاخه کاری اختصاص یافته حتماً در خصوص شهرستان خلخال که بزرگترین قطب تولید گردو در استان اردبیل است این طرح اجرایی و سرعت گیرد.

وی ضمن انتقاد از شرکت گاز استان و شهرستان خلخال خواستار برخورد با عاملان دستکاری کنتورهای گاز خانگی و شد وگفت: حل مشکلات حوزه گاز شهرستان خلخال مطالبه مردمی است.

امام جمعه خلخال در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکل تأمین آب شرب و آب کشاروزی در روستاها اشاره و گفت: این مشکلات دامنگیر مردم است و باید مسؤولین در اولویت کاری خود این مشکلات را حل نمایند

انتهای پیام/

منبع