فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی از توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در شهرستان گرمی خبر داد.

سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار آذرمغان اظهار کرد: در قالب نهضت کمک مومنانه،۱۳ هزار و ۹۵۳ بسته معیشتی با مشارکت خیرین،بنیاد علوی،ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)،کمیته امداد امام(ره)،موسسه خیریه آبشار عاطفه ها،گروه های جهادی، بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت بسیج در بین نیازمندان شناسایی شده شهرستان گرمی توزیع شده است.

وی افزود: در قالب نهضت کمک مومنانه،۶۷۰ بسته کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده نیز در شهرستان گرمی توزیع شده است.

وی ادامه داد: آزادی ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور در ۶۷ روستا با مشارکت اداره دامپزشکی،راه اندازی ۷ کارگاه تولید ماسک،توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و توزیع غذای گرم از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه نهضت کمک های مومنانه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی خاطرنشان کرد: تولید و توزیع ۶۵ هزار عدد ماسک در کارگاه های تولید ماسک توسط گروه های جهادی و راه اندازی ایستگاه های پایش و غربالگری سلامت از جمله اقدامات در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کروناست.

انتهای پیام/