به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه پنجشنبه در نشست فصلی مسئولین قضائی استان اردبیل اظهار کرد: حفظ امنیت مردم و برخورد قاطع با فساد در دستور کار ویژه دادگستری اردبیل قرار دارد. وی با بیان اینکه قضات و کارکنان دادگستری استان جهادگونه رسالت مهم و سنگین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه پنجشنبه در نشست فصلی مسئولین قضائی استان اردبیل اظهار کرد: حفظ امنیت مردم و برخورد قاطع با فساد در دستور کار ویژه دادگستری اردبیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه قضات و کارکنان دادگستری استان جهادگونه رسالت مهم و سنگین رسیدگی به دعاوی را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: گزارش‌های اعلامی هیأت نظارت و بازرسی معاونت راهبردی قوه قضائیه نشان دهنده عملکرد مطلوب دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری اردبیل با اشاره به در پیش بودن انتخابات به عنوان یک رخداد مهم و تأثیرگذار بیان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری تشکیلات قضائی استان در راستای وظایف قانونی خود بر چهار حوزه سلامت، امنیت، میزان مشارکت و نحوه رقابت‌های انتخاباتی نظارت دقیق خواهند داشت.

کثیرلو ادامه داد: حفظ و ارتقای امنیت و آسایش عمومی مردم و برخورد با انواع مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به عنوان یک برنامه و راهبرد مهم مورد توجه ویژه بوده و در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و در این زمینه اقدامات شاخص دادستان مرکز استان در بحث جمع‌آوری اراذل و اوباش قابل تقدیر است.

وی اجرای کامل و دقیق برنامه عملیاتی سال جاری را توسط رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی اردبیل خواستار شد و افزود: حسب اعلام معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در ۶ ماهه نخست امسال دادگستری شهرستان پارس آباد و حوزه قضائی جعفرآباد حائز رتبه‌های برتر از لحاظ شاخص‌های اعلامی عملکرد شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در پایان این مراسم از رؤسای حوزه‌های قضائی نمونه و برخی از همکاران قضائی و اداری نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر