به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار علی حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای بسیج مهندسین که با محوری شهید علی آقایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در تحقق مردم سالاری دینی نقش ممتازی داشته و با حضور در عرصه‌های مختلف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار علی حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای بسیج مهندسین که با محوری شهید علی آقایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در تحقق مردم سالاری دینی نقش ممتازی داشته و با حضور در عرصه‌های مختلف توانسته است انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و حوادث مصون نگه دارد.

وی اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی در عرصه جهانی و بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: در این عرصه ما به پیشرفت‌ها، تولید علم، تحقق عدالت اجتماعی همراه با الگوهای درست و موفق پیشرفت و ترقی نیاز داریم که در این عرصه بسیجیان می‌توانند جلوتر و پیشتاز عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل بیان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که نیروهای آن مخلص و بی ادعا در همه عرصه‌ها حضور داشته و توانسته اند در کنار ارتباط با خداوند اخلاص در عمل و پیروی از مکتب حسینی را به نمایش بگذارند.

حبیب زاده نمود این بسیجیان مخلص را شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والامقام این مرز و بوم با نیت کسب رضای الهی و دفاع از اسلام و میهن در عرصه حاضر شده اند و در سایه همین روحیه و بسیجی بوده است که امروز رژیم صهیونیستی از ایران در واهمه و هراس است.

وی تصریح کرد: به اذعان همه کارشناسان نظامی با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران و توسعه و ترویج تفکر بسیجی امروز آمریکایی‌ها توان خودنمایی در عین الاسد را ندارند چرا که از نیروهای حشدالشعبی عراق به عنوان بسیجیان دلاور در واهمه و هراس هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل افزود: اگر رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در منطقه دست از پا خطا کند همین نیروهای بسیجی در گام نخست این رژیم را به منجلاب نابودی و هلاکت سوق می‌دهند.

حبیب زاده با برشمردن ویژگی بسیج به عنوان تفکر برتر انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیجیان در اوج گمنامی سعی کردند تا با عقلانیت و معنویت کارها را به پیش برده و در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را به نقطه پیروزی برسانند.

وی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و اظهار کرد: باید پیام شهیدان و اندیشه بسیجیان به نسل‌های امروز منتقل شده تا آنها بیشتر با این تفکر و اندیشه آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل به حادثه غزه و طوفان الاقصی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این نزدیک به دو ماه رژیم صهیونیستی از قدرت نمایی جبهه مقاومت در واهمه و هراس بوده و نوعی تقابل جبهه حق و باطل را در منطقه شاهدیم.

حبیب زاده افزود: همین حادثه سبب شد تا سران منطقه به ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پی برده و دست از سازش و همراهی با این رژیم بردارند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم ۱۳ جرم برای قوم یهود برشمرده شده است، گفت: آتش بسی که رژیم جعلی صهیونیست در منطقه به صورت کوتاه مدت برقرار کرده نشان از افول و شکست واقعی اسرائیل و سردمدار بزرگ آنها آمریکای جنایتکار است.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل اظهار کرد: ملت‌های منطقه با قدرت نمایی بی نظیر جامی مردم مظلوم فلسطین بوده و سعی دارند در این جبهه دفاع از مظلوم همواره نمایشی باعظمت را نشان دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر