به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کاظم دبیر شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: باید در جلسات شورای اداری مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا کرده و از اعزام معاونان خودداری کنند. وی تصریح کرد: در برخی از جلسات مهم و حساس استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کاظم دبیر شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: باید در جلسات شورای اداری مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا کرده و از اعزام معاونان خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در برخی از جلسات مهم و حساس استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تصمیم‌گیری می‌شود که انتظار بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی است و به هیچ وجه در این جلسات باید معاونان و یا کارشناسان حاضر شوند.

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل ضرورت حضور به موقع مدیران را در جلسات بدون تأخیر و تعلل یادآور شد و گفت: این حضور به موقع می‌تواند به منسجم بودن برگزاری جلسات و شروع به موقع این نشست‌ها و جلسات کمک کند.

دبیر افزود: در سال انتخابات مسئولیت و مأموریت همه دستگاه‌ها کمک به برگزاری با شکوه و ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات است و در این زمینه همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات خود به ویژه خودرو و نرم‌افزارهای رایانه‌ای خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما از ظرفیت خودرویی و امکانات تمامی دستگاه‌ها مطلع هستیم و در این زمینه شایسته است نزدیک‌ترین همکاری با ستاد انتخابات انجام شده تا برگزاری با شکوه این رویداد بزرگ ملی را در ۱۱ اسفند شاهد باشیم.

دبیر اضافه کرد: در کنار پرهیز مدیران دستگاه‌های اجرایی در ورود مستقیم به عرصه تبلیغات انتخاباتی، ضروری است تا به اشکال مختلف مردم را به پای صندوق‌های رأی کشیده و زمینه ارتقای مشارکت فراگیر عموی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: قطعاً انتخابات ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این زمینه هیچ کس حق ندارد ناامیدی و یا یأس و دلسردی را در جامعه رواج داده و یا تبلیغ کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر